RSS

En blogg nära dig…

31 Dec

Javisst på en blogg nära dig får du senaste skvaller.

Vad sägs om att ertappa den flitiga Hallén med munnen full med …. Ja jag vet inte om jag vågar säga det, men det så muggarnära man kan komma…. GLASS!!!  Okey glass kan jag köpa i jul-i men inte vid Jul. Förfallet är nära…. Som jag brukar säga, det händer alltid något oväntat. Inte bara en kula utan flest kulor av alla…. Ah, man häpnar…

  

I övrigt hann jag bara titta in för att genast swischa vidare till sylvesterloppet. Ett mycket välbesökt event. Kan det vara en nyårsbadge alla suktar efter… Jag ska försöka närvara imorgon och stanna lite längre.

Men glöm inte var du hörde om senaste skvaller… ”På en blogg nära dig” (hebb cachar vidare som om inget har hänt….)

 
2 kommentarer

Publicerat av på 31 december 2015 i Uncategorized

 

2 svar till “En blogg nära dig…

  1. Hallén

    01 januari 2016 at 13:29

    Glass är väl alltid kul? Kanske finns det en nano i en av glaskulorna…

     

Lämna en kommentar