RSS

Björndammsrundan

20 Sep

Jaha det var ett tag sedan jag cashade riktiga cacher… Så en liten lördagseftermiddagsrunda skulle passa fint och ca tre timmar fick jag till mitt förfogande. Jag klarade mig med 10 minuter till godo.

En lagom runda hittade jag vid Björndammszkogen, där Zvennis hade lagt en miniserie på tre cacher ”Gizza vad?” Och turen kunde fortsätta till Furåstjärnsrundan med en finalcache.


Kändes som en FTF 😀✌🏻️

  Halléns ”Torpet Björnåsslätt”


Kan det vara TMR68 som lämnat spår efter sig?

 Inte helt enkelt överallt…


Ops, ska jag över här? Javisst, vem har sagt att livet är enkelt…

 En av dagens 9 cacher


En del vindskydd är inte tilltalande. Att denna heter Blommas Ro hjälper föga…

 Och va ä detta för spjuver? Ingen aning.


Vad man hittar i en cache kan vara en överraskning, faktum är att jag är inte säker på att det ska vara så här men som man finner en cache så ska den lämnas.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 20 september 2015 i Uncategorized

 

Lämna en kommentar