RSS

Kalender cachar samt en FTF och en STF (#1670-1673)

16 Dec

Har nog legat lite låg den sista tiden. Det har varit mycket arbete och julstök och lite cachande så jag har koncentrerat mig på kalendercachar. Därför fick jag min första rubin i cache-statistiken.

Kalendercachar 300 st

Den 13 december kom en ny mystery-cache Av många en och snabb som jag var, löste jag den och stack iväg. Tur att Kribjo var magsjuk för han verkade vara lite före mig på loggen men hur långt han hade till cachen vet jag inte. Så det blev faktiskt en FTF!!!!!! på en mystery.

Den 14 december på eftermiddaen plingade mailen och ytterligare en mystery-cache Christmas in Springfield. Jag löste den ganska snabbt men kunde inte sticka från jobbet så tidigt, fick vänta ca 30-45 minuter till kl. blev 16.00 sedan kunde jag inte vänta längre eftersom cachen var ologgad (på nätet). På plats visade sig att jag blev god STF:a.

Den 15 december var det dags för en kalendercahe och då har jag sparat några i stan för detta ändamål. Så igår blev det Privat garage i Lorensberg och den var helt klart godkänd. Kul med lite kreativa cachar.

Idag den 16 december var det åter dags för en kalendercahe och på väg till revisorn i Sisjön efter ärtsoppa och pannkakor på ”Lagat&Klart” passade jag på att logga Radiovägen som hittades direkt. Snyggt gömställe var det. TFTC

 
1 kommentar

Publicerat av på 16 december 2010 i Uncategorized

 

Ett svar till “Kalender cachar samt en FTF och en STF (#1670-1673)

  1. halln

    17 december 2010 at 19:08

    Grattis till rubinen! Alltid trevligt med nya utmärkelser.

     

Lämna en kommentar